دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 18:38
منظری‌توکلی:

مدارس سما باید نخستین گزینه والدین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بازدید از مجتمع سما شهرستان انار تأکید کرد که مدارس سما باید نخستین گزینه والدین باشند.
کد خبر : 320651
a32f778a-033c-4c10-98ec-9c7f4067abbس3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از انار، عصر امروز  با حضور حمدالله منظري توكلي رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان كرمان و  محمود آقاجاني رئيس دبيرخانه هيأت امنای این استان، لابراتور زبان مجتمع آموزشي و فرهنگي سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار افتتاح شد.


منظری‌توکلی با اشاره به اهمیت سرزندگی و پویایی در مدارس، علاوه بر بازدید از روند اجرايي زمين چمن مصنوعی وزمين واليبال گفت: مدارس سما باید نخستین گزینه والدین باشند. سما واحد انار از زیرساخت و ظرفیت بسیار مناسبی برخوردار است و در صورت توجه خاص باید در مدار مدارس تراز اول و نخستین انتخاب در منطقه خود باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بازدید از گلخانه آموزشی، آزمايشگاه و سالن كنفرانس مجتمع  سما انار با ابراز رضايت از عملكرد این مجتمع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار و رئيس مجتمع سما اظهار کرد: در واقع دانش‌آموزان در مراکز آموزشی امانت‌هایی هستند که به اعتبار نام مرکز آموزشی دست مربیان سپرده می‌شوند.


وی ادامه داد: در این میان دو رسالت وجود دارد؛ ابتدا نگهداری از فرزندانمان که در دین مبین اسلام مسائل امانت‌داری بسیار مورد توجه است و دیگری صیانت از اعتباری که توسط نام سما و دانشگاه آزاد اسلامی به ما سپرده شده، نه تنها باید حفظ شوند؛ بلکه باید برای تعالی آن نهایت کوشش انجام شود.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا انار سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته